Vrijdag 20 mei vierde onze gewaardeerde collega Fons Huijgens zijn pensioen op een bijzondere wijze. Friends, familie en fans kwamen op uitnodiging van hem en zijn vrouw Els samen in en rondom de imposante LocHal te Tilburg om dit speciale moment luister bij te zetten. En speciaal werd het. Met onder andere een presentatie van journalist en filosoof Dr. Ralf Bodelier, levensliederen en carnavalskrakers van het duo ‘Lang en Gelukkig’, vioolmuziek van Theo van der Loo en accordeonmuziek door de gastheer zelf. Tilburg zal voor velen in positieve zin nooit meer hetzelfde zijn.

Veel betekend voor de stichting

Fons heeft veel voor de stichting betekend en is één van de founding fathers. Met zijn bankiersverleden bracht hij veel kennis in over ondernemen en bedrijfsfinancieringen. Ook deelde hij zijn financiële kennis graag. Dat deed jij met veel energie voor de stichting door middel van een groot aantal (bijna 100!) educatieve blogs, het geven van talrijke workshops en inhoud geven aan het Keurmerk Erkend Financieringsadvies MKB. Hiermee heeft hij een blijvende stempel gedrukt op de toekomst van de sector van mkb financieringsadviseurs.

Onze waardering voor Fons is groot en we gaan zijn inzet en bijdrage aan de stichting missen. Als dank voor al zijn werkzaamheden ontving hij uit handen van voorzitter Ronald Kleverlaan het Aandeel van Grote Waardering. We wensen hem en Els een goede tijd toe.