Webinar smaakt naar meer, live non-bancair financieringscongres in juni

Kennis uitwisselen, delen en verspreiden. Fons Huijgens, Jan Schellekens, Eric Hin en de 58 deelnemers deden dat tijdens het webinar ‘Do’s & Don’ts van een financieringsaanvraag’.

Huijgens schetste de contouren van een kredietaanvraag en de het belang om risico’s te benoemen en te mitigeren. Hin gaf een kijkje in de keuken van Rabobank Intermediairsdesk. Hoe beoordeelt Rabobank een aanvraag en wie kan waarvoor bij welk loket binnen de bank terecht. Schellekens benoemde de valkuilen die hij bij het beoordelen van kredietaanvragen in de praktijk tegenkomt.

Tweede webinar en live non-bancair financieringscongres

Voor SMF was het webinar een goede gelegenheid om een diverse groep financieringsadviseurs beter te leren kennen en meer te weten te komen over hun achtergrond en financieringskennis. Deze webinar smaakte naar meer en na afloop werden de presentaties gedeeld en een enquête onder de deelnemers gehouden voor feedback. Door de positieve reacties van de deelnemers hebben we nu een tweede webinar in de planning. Blok in elk geval maandag 13 juni in je agenda voor het live non-bancair financieringscongres met inzicht in de actuele financiële ontwikkelingen en meer. We houden je op de hoogte!