Student voor meewerkstage gezocht

Stichting MKB Financiering zoekt:
Student voor meewerkstage

Stichting MKB Financiering is in verband met uitbreiding van activiteiten op zoek naar studenten met interesse in- en vakkennis van financieren, projectmatig werken en communicatie. Het gaat om 2 tot 3 dagen per week voor een periode van drie maanden. De periode kan worden verlengd.

Zelfstandig en samenwerken

Je gaat deel uitmaken van een klein team. Je werkt zelfstandig aan verschillende opdrachten, ondersteunt de teamleden en bent verantwoordelijk voor deelprojecten. Onderdeel van je taken is het participeren in het project Erkend Financieringsadviseur MKB. Hiervoor werk je aan een communicatieplan en het benaderen van partijen voor deze nieuwe beroepsgroep.

Kom ons team versterken

Zoek je een uitdaging met veel zelfstandigheid? Kom dan ons team versterken en meld je voor 1 augustus aan. Mail je motivatie en CV naar info@stichtingmkbfinanciering.nl. Voor vragen neem je contact op met Georgie Friederichs via 06 – 25 08 74 29. Op deze meewerkstage kun je uiterlijk tot 1 augustus reageren en de gesprekken vinden plaats in de periode van 1 augustus tot 1 september.

Voor meer informatie over de Stichting MKB Financiering klik je hier.