Blog 43: Speed is what you need

Op dit moment slaat het Coronavirus in de wereld om zich heen en raakt ons allemaal, zowel privé als op zakelijk gebied. De overheid gaat flink ingrijpen met steunmaatregelen om de economie en ondernemingen te ondersteunen. Heb je liquiditeitsproblemen of staat je bedrijf je onder druk dan raden we het volgende aan:

Kom in actie

Neem per direct contact op met je financier en leg je situatie uit. Banken en non-bancaire financiers hebben aangegeven dat ze uitstel willen verlenen op rentebetalingen en aflossingen. Mogelijk kun je ook in aanmerking komen voor aanvullende overbruggingsfinanciering.

De overheid stelt extra ondersteuning beschikbaar. Op het terrein van financiering lopen die echter allemaal via bestaande financiers. Om in gesprek te gaan is het wel belangrijk dat je er voor zorgt dat je inzicht hebt in je liquiditeit. Lees hier een aantal tips hoe je dit zelf kunt doen.

Nog geen financiering maar binnenkort wel nodig?

Er zijn veel aanbieders in de markt om je financiering rond te krijgen. Zowel bancair of non-bancair. Let er bij non-bancaire financiers op dat ze in bezit zijn van het keurmerk “Erkend MKB Financier” . Een Erkend MKB Financier voldoet aan een set van eisen op het gebied van kwaliteit, een eerlijk product en betrouwbare informatievoorziening. Kijk dus eens bij de non-bancaire financiers met het Keurmerk Erkend MKB Financier.

Non-Bancair financiers met keurmerk

Meer informatie
Er is heel veel informatie over hoe om te gaan met de Coronacrisis. Wij hebben onze informatie op deze pagina verzameld.