MKB Financieringscongres Macht van de getallen, meld je aan

Op 5 juni organiseert Stichting MKB financiering (SMF) op landgoed de Horst te Driebergen het MKB Financieringscongres Macht van de getallen. Elk jaar organiseert de stichting dit congres om de aandacht te vestigen op de steeds belangrijker wordende rol van non-bancaire financiering voor het MKB.

Non-bancaire financiering wordt steeds belangrijker voor ondernemers. Het MKB Financieringscongres biedt een unieke kans om in contact te komen met toonaangevende sprekers en experts op het gebied van non-bancaire financiering.

Ronald Kleverlaan, voorzitter Stichting MKB Financiering: Voor het mkb is non-bancaire financiering tegenwoordig essentieel om te blijven investeren en de komende jaren zal het merendeel van de ondernemers hier ook gebruik van gaan maken. Tijdens dit congres brengen we alle partijen bij elkaar om ervaringen uit te wisselen in deze nieuwe, snelgroeiende sector.

Huidige trends en toekomstige ontwikkelingen

Sprekers als Medy van der Laan (NVB), Ralph van Dam (GeldFit Zakelijk), Edin Mujagic (OHV Vermogensbeheer), Christiaan de Goeij (Windesheim), Hans Biesheuvel (ONL) en dagvoorzitter Ronald Kleverlaan (SMF) zijn experts op het gebied van financiering en hebben allemaal een uniek perspectief op de veranderingen in de financieringswereld. Zij zullen tijdens Macht van de getallen hun visie delen over de huidige trends en toekomstige ontwikkelingen op het gebied van non-bancaire financiering voor het MKB.

Voor crowdfunders, start-ups, business angels en meer

Het MKB Financieringscongres is niet alleen een uitstekende gelegenheid om waardevolle kennis op te doen, maar ook om financiers, adviseurs en andere vakgenoten te ontmoeten en te netwerken. Of u nu een crowdfunder bent, een financiële start-up runt of al jarenlang succesvol zaken doet, dit evenement biedt waardevolle inzichten en netwerkmogelijkheden.

Aanmelden voor Macht van de getallen

Maak Macht van de Getallen mee om als financier of adviseur te kunnen anticiperen op toekomstige veranderingen en ontwikkelingen in de financieringswereld. Stichting MKB Financiering nodigt alle financials van harte uit om op 5 juni deel te nemen aan het MKB Financieringscongres en te ontdekken wat de toekomst van MKB-financiering voor iedereen gaat betekenen. Voor het congresprogramma en om aan te melden, klik je naar de speciale Eventbrite pagina.