Keurmerk Erkend MKB Financier voor PIN Voorschot

Na een onafhankelijke audit heeft PIN Voorschot met ingang van 1 januari 2023 het keurmerk Erkend MKB Financier gekregen. Ondernemers die willen lenen van een financier die aan de Gedragscode Erkend MKB Financier voldoet, kunnen nu dus ook bij PIN Voorschot terecht voor een passende financiering.

PIN Voorschot kan Horeca en Retail ondernemers een financiering verstrekken van € 2.000 tot € 50.000 waarbij de aflossing geheel automatisch en flexibel geschiedt via de pinomzet.

Ronald Kleverlaan, voorzitter Stichting MKB Financiering: “Horeca en retail ondernemers hebben een lastige tijd achter de rug. Nu de ondernemers weer kansen zien om te groeien, is het goed dat zij bij PIN Voorschot terecht kunnen voor een flexibele financiering.”

16 erkende mkb-financiers

Stichting MKB Financiering is verheugd dat PIN Voorschot toegevoegd is aan de selectie van de erkende mkb-financiers. In totaal zijn er 16 financiers die voldoen aan de eisen van passend, transparant en verantwoord financieren. Deze erkende mkb-financiers zijn te vinden op www.passendfinancieren.nl. Naast alle erkende mkb-financiers kunnen ondernemers hier ook een financieringswijzer vinden en informatie over alle non-bancaire financieringsvormen.