Goed rondetafelgesprek met Vaste commissie voor Economische Zaken en Klimaat

By 13 december 2021 Actualiteiten
SMF Rondetafelgesprek Tweedekamercommissie

De belangenbehartiging door Stichting MKB Financiering (SMF) voor de erkende non-bancaire financiers begint steeds meer haar vruchten af te werpen. Bij het op 2 december door de Vaste commissie van Economische Zaken en Klimaat digitaal georganiseerde rondetafelgesprek over bedrijfsfinanciering brachten andere belangenorganisaties de punten in waar SMF al geruime tijd voor heeft geijverd. Vanuit SMF hebben we vooral de nadruk gelegd op een zo gelijk mogelijk speelveld tussen bancaire en non-bancaire financiers. Daarnaast hebben we de politiek gevraagd na te denken om alle aanbieders, regelingen, voorlichting etcetera bij elkaar te brengen onder één digitaal dak. Daarbij zou het Britse model als voorbeeld kunnen dienen.

Rondetafelgesprek terugkijken

Het gehele rondetafelgesprek waar voorzitter Ronald Kleverlaan (SMF), Johan Weggeman (SMF) en Jeroen ter Huurne (Collin Crowdfund) aan deelnamen is hier terug te zien en alle position papers zijn hier te downloaden.

SMF Rondetafelgesprek Tweedekamercommissie