Fatima Benzine komt Stichting MKB Financiering versterken

By 16 januari 2024 Actualiteiten, Nieuws

Graag stellen we je Fatima Benzine aan je voor. Fatima is een finance professional met ruime ervaring in het bankwezen als in de commerciële sector. Ook heeft zij gewerkt in de non-bancaire sector. Zij is haar carrière begonnen bij TerBerg Leasing. Bij IFN Finance (voorheen onderdeel ABN Amro) en de Deutsche Bank heeft zij als Service Manager SME Factoring gewerkt. Zowel als bankier en als intermediair heeft ze in de afgelopen jaren een solide netwerk opgebouwd.

Bij SMF zal Fatima zich richten op het leiden van de verschillende werkgroepen en commissies. Ook zal zij verantwoordelijk zijn voor het jaarlijkse onderzoek non-bancaire financieringsmarkt.

Gelijke toegang & kansen voor alle ondernemers

Fatima heeft in de afgelopen jaren reeds met SMF kennis mogen maken en heeft ervaren wat de kracht is van de stichting en wat deze heeft bereikt. Fatima’s gaat zich actief in zetten voor gelijke toegang en kansen voor alle ondernemers op de financieringsmarkt en sluit daarmee goed aan bij de doelstellingen van SMF.

We zijn verheugd dat Fatima onze organisatie komt versterken, ons netwerk zal binnenkort snel meer van haar horen.