Bijeenkomst Erkend MKB financiers

By 4 november 2021 Actualiteiten, Nieuws

Dinsdag 2 november kwamen voor het eerst sinds het uitbreken van de corona-crisis de Erkend MKB financiers weer fysiek bij elkaar om input te geven op de plannen voor het komend jaar. We waren te gast bij Startgreen Capital in Amsterdam om deels hernieuwd en nieuw kennis te maken met elkaar.

Na de inleiding van SMF voorzitter Ronald Kleverlaan en een korte introductie door Coenraad de Vries van Startgreen Capital presenteerden Johan Weggeman (lobby & accountmanager financiers) en Robert Teunissen (operationeel directeur) de plannen van de stichting om het gezamenlijke belang van de non-bancaire financiers bij de politiek, overheid en andere instellingen onder de aandacht te brengen.

Waardevolle bijeenkomst

Tijdens de bijeenkomst werd er uitgebreid input en suggesties gegeven over de gepresenteerde plannen en kwamen de twee speerpunten Aanscherping keurmerk en Kort Zakelijk Krediet aanbod. Het was een waardevolle middag, met voldoende input voor het bestuur en SMF medewerkers om komende periode verder uit te werken.

Aanwezige financiers

Van de 18 Erkend MKB financiers waren de volgende financiers aanwezig: QreditsMogelijkStartGreen CapitalBoozt24Collin CrowdfundPinVoorschotVoldaanFiduciamOctoberVoordegroei, Bibby Financial Service en FundIQ.