VCMB Roundtable: De klantreis in non-bancair krediet:

29 September 2022 15:00 - 17:00

VCMB roundtable

Het VCMB heeft Stichting MKB Financiering uitgenodigd als kennispartner in een roundtable voorlichting te geven aan onze leden over zakelijk non-bancair financieren.

Stichting MKB Financiering zal

• Een korte schets geven van de ontwikkelingen in het financieringslandschap.
  • Een overzicht van de verschillende financieringsvormen, Er zijn verschillende nieuwe aanbieders met soms hele specifieke kredietvormen, welke financieringsoplossing past het best bij de kredietvraag.
  • De elementen van een kredietaanvraag toelichten. Het opstellen ondernemersplan ter onderbouwing van de financiering’s aanvraag.

Spreker Bert Duurland maakt als het ware een snapshot hoe te komen tot een financiering waarbij ook aandacht is voor het financieringsmemorandum. De klantreis wordt aangevlogen door de ogen van de ondernemer en zijn adviseur.

Programma:

15.00 uur: Ontvangst
15.30 uur: Opening Voorzitter VCMB

15.35 uur: Introductie Cannock
15:45 uur: MKB Financiering + discussie
17:00 uur: Borrel

Deze roundtable wordt gehost door Cannock:

Adresgegevens:

Wilhelminakade 151
3072 AP, Rotterdam

Jij en je collega’s zijn van harte uitgenodigd om aan te schuiven, aanmelden kan door een mail te sturen naar ingrid@vcmb.nl.